Högkvalitativa produkter kan köpas.
Du är här: Hem » Nyheter » Vad ska du veta innan du börjar ditt destilleri?

Vad ska du veta innan du börjar ditt destilleri?

Visningar:0     Författare:site Editor     Publicera Tid: 2022-02-18      Ursprung:Webbplats

Innan du börjar sätta produkter på marknaden (och investera dina egna pengar) behöver du verkligen veta vad efterfrågan är. Det är bara ett faktum, om du gör vodka i liten skala, kommer du inte att kunna matcha priserna på de stora varumärkena.


Fortsätt läsa för att ta reda på varför du behöver göra din forskning innan du startar ditt eget hantverksdistillery.


Kommer någon att köpa den?

Så, vad är det som tvingar en konsument att spendera två eller tre gånger pengarna på en hantverksprodukt istället för en stor volym (mer prisvärd) produkt?


En stor del av ett företags framgång är deras branding och deras varumärkeshistoria. Branding är en riktigt viktig aspekt av Craft Distilling på grund av det stora antalet destillerier och produkter som finns där ute. Så, en unik och övertygande backstory kan vara ovärderlig.


Exempel på varumärkesberättelser

Det finns till exempel ett nytt destilleri i Newberg, eller, det vill säga i slutet av Oregon-spåret. De lutar sig i det och mycket av deras branding kommer tillbaka till Oregon-spåret och Oregons historia.


Ett företag i Skottland är fjärde generationens potatisbönder som vet hur man behandlar potatis, så de har väsentligen fria råvaror. Och de gör mycket av det faktum att de växer och producerar alla sina material på en plats.


Tänk på din historia och det som gör dig unik kommer att gå långt för att hjälpa till att skilja dig själv.


330

Köp ett högkvalitativt destilleri


Vad är ditt slutmål?

Ibland reglerar hjärtat, och vi hörs ibland \"Jag vill göra något bra. \"


Men en bra produkt från ditt perspektiv kan inte vara det som är populärt för konsumenten.


Vill du ha ett litet hantverk vodka varumärke? Det finns mer känslor runt den lilla produkten.


Vem är ditt varumärke gjorda för?

Efter att ha analyserat dig och din berättelse är det dags att titta på din publik. Vem är din idealiska kund? Och ännu viktigare, är de intresserade av vad du måste sälja?


Beroende på din budget kan du samla in din egen publikinformation (primärforskning) och / eller förlita sig på externa data (sekundärforskning).


Primärforskning är när du samlar in och samlar din egen information (undersökningar, intervjuer och fokusgrupper).


Sekundär forskning utnyttjar data och offentliga uppgifter om att andra har utfört (försäljningsdata, branschrapporter etc.)

Du kan lära dig mer om primär och sekundär forskning.


Skapa en kund persona

När du har samlat in din publikdata är ett bra nästa steg att skapa en kundpersona.


Personen är en fiktiv utföringsform av din viktigaste målgruppen när det gäller smärtpunkter, problem som de vill ha löst och hopp och ambitioner. Personas är ett bra sätt att komma in i din potentiella kunds sinne och förstå vilka meddelanden som kommer att resonera med dem.


Destillationskurs

Om du vill ha personlig en-mot-en coaching och vägledning om hur du öppnar din egen vingård och undvik vanliga misstag, kan du läsa mer om Winery Entrepreneurship Workshops. Du kommer:

  • Lär dig grundläggande information om de praktiska aspekterna av att skapa nya viner och efterbehandlingsprodukter.

  • Interagera med en praktisk demonstration av destillation.

  • Adresserar utmaningen att justera alkoholhalten enligt lag.



Var uppmärksam på oss
Facebook
Twitter
Google
Linkedin
Instagram
DEGONG DTR
Brewery - Kemikalier - Choklad - Kosmetika - Apotek - Industri - Jordbruk - Mat - Mjölk
  • Whatsapp
    Fax: +86 186 1518 5568
  • E-post
    info@degonget.com
  • Telefon
    Tollfri: +86 531 58780867