Högkvalitativa produkter kan köpas.
Du är här: Hem » Nyheter » Vad är det i namnet? Betydelsen av att varna ditt hantverksbryggeri och sprit

Vad är det i namnet? Betydelsen av att varna ditt hantverksbryggeri och sprit

Visningar:0     Författare:site Editor     Publicera Tid: 2021-12-31      Ursprung:Webbplats

Under de senaste tio åren har processdestillationstekniken utvecklats snabbt. År 2005 fanns det färre än 100 aktiva bryggerier i USA; I slutet av 2018 hade detta nummer hoppat till mer än 1 800 aktiva hantverksbryggerier. Från rätt perspektiv klassificeras ett hantverksbryggeri som en producent som destillerar högst 75 000 standardgalloner per år. År 2017 översteg den totala försäljningen av hantverksindustrin 3,7 miljarder US-dollar, mer än tre gånger marknadsandelen för hantverksindustrin sedan 2012.

Precis som i ett kommersiellt företag, är Branding ditt Craft Spirits Company kär i din framgång - med den senaste utvecklingen av Craft Spirits, det är nu viktigare än någonsin. I denna alltmer konkurrensutsatta industri, bygga ett varumärke som kan stå ut kräver att de följande tre faktorerna är.

262


1. Förstå konsumentens synvinkel

Detta är nyckeln. Med så många nya start-ups, hur kan nya bryggerier sticker ut och se till att de inte kommer att gå obemärkt på redan trånga hyllor i barer eller spritbutiker? Allt kokar ner till varumärket - du måste skapa ett varumärke som människor kommer att känna igen och efterfrågan.

När det gäller din Craft Distillation-verksamhet är ditt varumärke en av de viktigaste sakerna. Ur konsumentens synvinkel definierar och ställer in ditt företag ifrån varandra och bestämmer slutligen din framgång. Ditt varumärke är det första som kunderna kommer att märka om din produkt - och det kan vara den avgörande faktorn i kundens köpbeslut. Det är viktigt att göra det minnesvärt genom att förmedla ett meddelande som går bra med kvaliteten och berättelsen om din produkt.


2. Skapa ett varumärke som verkligen återspeglar din historia

När du skapar ditt varumärke handlar det inte bara om att komma med ett listnamn. Ja, ditt varumärke är viktigt, men det som är viktigare är vad ditt namn står för. Hur ansluter ditt namn till det märke och bild du försöker skapa? Ansluter det dig till din plats? Är ditt namn relaterat till familjearv? Är det relaterat till dina ingredienser på något sätt? vad hände? Det här är viktiga frågor som ska överväga när man skapar en varumärkesidentitet som är unik och minnesvärd för konsumenter, och de gäller även för ditt företag och produkter.

Så hur ser det ut?

Saint Lawrence Spirits, ett hantverksbryggeri i Clayton, New York, är ett briljant exempel på smart branding. När man definierar sitt varumärke ansåg laget sin plats och deras destillationsprocess. Dessa faktorer ger de viktigaste ingredienserna för att stimulera den kreativa utvecklingen av sin varumärkesidentitet.

Vinodlingen ligger på den fantastiska St. Lawrence River, med utsikt över den fantastiska St. Lawrence River, men det är också den enda vingården som använder vatten från floden för att bevisa sin ande. Deras initialer (SLS) är inställda på förankarens handtag för att skapa varumärkeslogotypen. På samma sätt söder Saint Lawrence Spirits Products namn som hylder floden eller norra New York-området: även Keel Moonshine, Captain's Flask Bourbon, Penet Square Gin och Rye Knot Whisky, för att nämna några.

64


3. Var konsekvent

Att skapa ett varumärke som gör att ditt företag sticker ut kan inte bara hjälpa dig att få erkännande för ditt hantverk, det kan också skapa affärsvärde. Men för att lyckas måste du se till att dina meddelanden är konsekvent. Tänk på det som en kedjereaktion:

Börja med din kundbas. Bygg starka relationer genom högkvalitativa produkter och övertygande varumärkeshistorier. Gör dina produkter och berättelser bekanta och tillförlitliga för din kundbas.

När du bygger ett starkt varumärke som erkänns av konsumenterna, kommer marknaden och branschen att blomstra.

Placera annonser som på lämpligt sätt återspeglar din varumärkeshistoria. Att veta de mål du vill ha och vara sant för det kommer att hjälpa till att driva din hantverksgjorda företag till nästa nivå.

Med tiden kommer ett starkt och konsekvent varumärke att göra det möjligt för ditt företag att få ett bättre inflytande i branschen och låta dig njuta av framgången att bli bättre etablerad på marknaden.

193

DEGONG Koppardestillationsutrustning


Var uppmärksam på oss
Facebook
Twitter
Google
Linkedin
Instagram
DEGONG DTR
Brewery - Kemikalier - Choklad - Kosmetika - Apotek - Industri - Jordbruk - Mat - Mjölk
  • Whatsapp
    Fax: +86 186 1518 5568
  • E-post
    info@degonget.com
  • Telefon
    Tollfri: +86 531 58780867